Mot 2010

GOTT NYTT ÅR!





Nu är det knappt 6 timmar kvar av 2009 som har varit ett år som verkligen har gått upp och ner.
Mycket roligt har hänt och även mycket tråkigt. Jag själv skulle nog egentligen eskriva 2009 som ett ganksa lugnt år, det har inte varit så mycket aktiviteter med vänner eller älsklingen:)
Jag tror att året 2010 kommer bli ett stort lyft. Iallafall så kommer det att börja riktigt bra. I Februari åker jag och älsklingen till Jönköping för att fira ett år på hotell och sen den 20:e Mars åker jag och älsklignen till Göteborg på kent konsert vilket kommer att bli sjukt roligt;) Sne får vi väll se vad resten av året bjuder på men jag tror att det kommer att bli bra:)
Här kommer en liten lista på de fem dåligaste och de bästa sakerna som hänt under året 2009.

:(
1: Jag och Rasha gjorde slut :'( </3
2. Jag och min absolut bästa vän någonsin bröt kontakten :( </3
3. Jag och älskling har haft krig med hennes familj :(
4. Jag har vart arbetslös hela året :(
5. Jag har inte tränat nått:(

:)
1: Jag blev tillsammans med Palina(älskling) <3
2: Jag har utvecklat mig i att spela gitarr:)
3: Jag fick en guldring (förförlovningsring) av älsklingens farmor som vandrat sen långt tillbaka:)
4: Jag har fått åka i en riktig BMW M3 :)
5: Jag har haft en underbar tid med dig Paulina Åkerberg :) <3


Gott nytt år allihopa.
Hoppas era nya drömmer blir av:)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du har sammanfattat året bra (y):) Mycket dåligt men också mycket bra, så livet ska vara:)



Älskar dig. <333

2010-01-01 @ 09:54:11
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0