Fields Of Gold

Hej igen:)

Nu var det ett tag sen jag skrev nått här men det är bara för att jag har inget o skriva om direkt:)
Eftersom min älsk tjatar på mig så mycket att jag måste skriva nått så får jag väll helt enkelt ta o göra det:P

satt hela dagen i söndags o spelade gitarr och fixade med min lilla "studio", när klockan närmade sig halv 1 på natten så fick jag igång allt. Självklart var jag ju tvungen att prova o spela in med så jag spelade in en cover på   
Sting - Fields Of Gold. Den kan ni lyssna på här nedanför eller på youtube. Det är lite dålig kvalitet och det förekommer några falska toner eftersom det tydligne är något fel på min elgitarr,man kan knappt hålla på strängarna utan att det blir falskt. trycker man för hårt på dom så blir det precis som om man pressar en sträng upp eller ner om ni fattar. Man får helt enkelt en ljusare ton än vad det egentligne ska vara.

Det kommmer nog ut en cover på Hallelujah snart med som ni kan lyssna på.
Lägg gärna en komentar på covern här nedanför;)

Nu ska jag sova för ska till soc imorn kl 11.00 och ansöka om en ny månadsinkomst:)

Godnatt på er allihop.


Me<3Dig aniluaP



Kommentarer
Postat av: aniluap

HAHAHAHA! Designa bloggar istället för att SKAFFA dig en blogg då pucko! Så slipper du tjat. Hur ska du komma in i bloggvärlden med det coola folket om du inte bloggar ?;) anyway.. du vet vad jag tycker om låten , skit bra gjort för att vara kloockan halv 1 - 1 på natten ;) haha.



<33

2009-12-01 @ 13:38:23
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0