Stora planer på G :)

Nu har jag precis sett på "The Day After Tomorrow" med bror:) Det är faktiskt en ganska bra film tycker jag. På tal om film så rekomenderar jag att ni kollar på " Wrong Turn 1,2 och 3 för det är tre riktigt bra filmer;) Man kan ju alltid fråga Lina (älsklingen) om den saken, hon som satt och gjorde konstiga miner under hela filmerna:D
Ett tag så trodde jag att hon skulle spy;)
Under denna kväll så började lina prata om våran ett-årsdag som är den 08/02-10 om att vi kanske ska åka till Jönköping och bo på hotell under en natt fast jag funderar på om man ska ta två nätter för annars går tiden alldeles för fort plus att man hinner inte upptäcka allt riktigt, vi får se vad det kostar:P
Nu ska jag ta en cigg och sen ska jag lägga mig.
Här är trailers från Wrong turn 1,2 och 3:)

Wrong Turn 2003


Wrong Turn 2 2007


Wrong Turn 3 2009


God Natt.

Kommentarer
Postat av: paulina

Hahahah dem var faktiskt hemska! men ändå riktigt bra :g FULA JÄVLAR!

Tyckte det var en bra ide ju, mysig ju :O 2 nätter.. ja det kan vi kolla upp! Du kommer ÄLSKA hotellet. Slänger upp bilder på det sen på bloggen.



Älskar dig!<333

2009-11-10 @ 13:13:50
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0