Sjuk :(

Hej!

Det blev ingen bra start på 2010:(
Min väldigt onda flickvän har smittat mig med hennes extremt farliga loppvirus:(
Näsan rinner som niagarafallet så jag måste ha papperstussar i näsan och man nyser fan minst 3 gånger på raken varje gång:O
Rekordet är nu 7 st nysar på raken:) helt sjukt.
Men jag ska nog bli frisk snart. Vi gick till Ica förut och köpte massa frukt som ska bli fruktsallad;)
och sne så köpte jag lite godis eftersom jag inte har rökat på hela 2 dagar nu:P
Jag tror aldrig att jag någonsin kommer att lyckas sluta röka för jag blir så sjukt godissugen och matsugen då så jag kommer ju att blir värsta fettot då;)

Jaja..nu ska jag och älsk nog slänga på en film tror jag och bara ligga eftersom det är så himla synd om oss:(

Bye Bye







Kommentarer
Postat av: paulina

ojoj! här blev jag chockad :O är det den bilden jag tog??



Snygg bloggen blev nu, gillar starkt!

Saknar dig!

2010-01-04 @ 12:20:18
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/
Postat av: Jimps

HIHI:) nee det är inte bilden du tog:) denna har jag tagit med min mobil;)

Tack sweetie<3

2010-01-04 @ 13:36:48
URL: http://jimmyendresen.blogg.se/
Postat av: paulina

HAha , nästan lika bra som min ju ;) Du kommer ikapp älskling;)



Nu när bloggen blev såhär snygg så måste du ju få skriv lust iaf :D? eller?



Jag önskar du var här :(

2010-01-04 @ 18:21:32
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/
Postat av: jennifer:P

det är ju så synd om Loppan och Grodan också!XD

2010-01-05 @ 19:35:59
Postat av: daniella

ahmen min väldigt onda flickvän :O

hon är EXTREMT OND:DD

2010-01-31 @ 15:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0